PROVOZNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY 2023/2024

1. Výdejní doba: pondělí až pátek 11.45 - 14.45 hod. 2. Způsoby placení: 1) trvalým příkazem u bankovních ústavů (upřednostňujeme) 2) v hotovosti v kanceláři hospodářky ŠJ ve výjimečných případech 3. Termíny placení: první platba k 25.8. a další vždy do 20. každého měsíce poslední platba 20. 5.

4. Odhlašovat a přihlašovat lze obědy do 8,00 hod. daného dne

5. Při nedodržení platových podmínek nebude strávníkovi vydán oběd.

6. Vstup do jídelny je povolen pouze strávníkům, kteří mají zaplacený oběd a to pouze po dobu výdeje obědů. Cizí osoby mají vstup do jídelny zakázán.

6. Před příchodem do jídelny si strávníci odloží tašky, boty a svršky do šaten. Připraví si identifikační čip a zařadí se do fronty. U výdejní linky si vezmou tác, příbor a obdrží oběd. Po konzumaci odnesou tác s použitým nádobím k umývárně nádobí.

7. Strávníci jsou povinni řídit se pokyny dozoru, vedoucí jídelny a vedoucí kuchařky.

8. Při pobytu v jídelně se strávníci chovají ukázněně, ohleduplně a v souladu s hygienickými a společenskými pravidly. Do jídelny nemohou strávníci vstupovat nepřezutí či bosí.

9. Jakékoli závady, ať technického nebo hygienického charakteru, se hlásí v kanceláři vedoucí školní jídelny.

10. Při nevolnosti nebo zranění jsou strávníci povinni tuto skutečnost nahlásit dozoru v jídelně.

11. Pokrmy připravované ve ŠJ jsou určeny k okamžité spotřebě.

12. Vyzvedávání obědů do vlastních jídlonosičů první den nemoci lze v době od 11,30 do11,40 hod. přes tzv.,,okénko přes ulici,(vchod do školní kuchyně)po předchozí domluvě s vedoucí ŠJ.

13. Rodiče se mohou seznámit s jídelním lístkem prostřednictvím internetu. Běžně je lístek vyvěšován v jídelně.

14. Jakékoli připomínky ke stravování či provozu školní jídelny vyřizuje vedoucí školní jídelny.

25.8.2023 Čtvrtečková Petra, vedoucí ŠJ GO

Připraveno programem "Jídelna" verze 24.01.03.

Veškeré publikované lístky a další informace jsou vlastnictvím příslušné jídelny nebo svých tvůrců.

Zásady ochrany osobních údajů