Poslední synchronizace: Pátek 1.12.2023 8:14
Základní škola Aloise Klára Úštěk
Nyní umíme přijímat objednávky i z naší mobilní aplikace Jídelna.cz pro Android. Tu si můžete nainstalovat z Google Play.
Několik základních operací s webovými stránkami bylo popsáno v rámci obrázkového návodu. Návod zobrazíte klepnutím na vlajku příslušného jazyka
Zvýraznění voleb v jídelním lístku mají následující význam:
Při prohlížení historie Vašich objednávek můžete u jídel vidět následující ikony stavů. Pokud byla nějaká volba objednána, je ikona umístěna u této volby.
Jídlo bylo vyzvednuto běžným způsobem.
Jídlo bylo vyzvednuto na žolík (např. pokud strávník neměl u sebe čip).
Jídlo bylo objednáno, ale jídelna nezasílá data o vyzvednutí.
Jídlo bylo řádně odhlášeno strávníkem.
Jídlo bylo hromadně odhlášeno jídelnou (např. školní výlet).
Jídlo bylo objednáno, ale nebylo vyzvednuto.
Informace o odběru jídel na toto datum nebyla jídelnou zaslána.
První a základní přihlášení probíhá pomocí ID jména přiděleného Vaší jídelnou - tedy číslem (které má 6 až 10 číslic) a přiděleným heslem (které si při 1. přihlášení musíte změnit).
Pomocí účtu Google nebo Facebook se mohou přihlašovat pouze hlavní účty. Vytvořit hlavní účet si může kdokoliv, kdo už má ID účet (ID jméno a heslo) ze své jídelny. Co je to hlavní účet?
Pokud již hlavní účet máte, stačí se k němu přihlásit. Ve správě účtu je potom možnost nastavit si metody přihlášení, pomocí kterých se k hlavnímu účtu můžete přihlásit.
Po kliknutí na tlačítko přihlášení dojde ke komunikaci se stránkou Google. Pokud v prohlížeči nejste přihlášeni k žádnému Google účtu, budete dotázáni na přihlašovací údaje. V opačném případě bude pro přihlášení k www.jidelna.cz automaticky použit současný účet Google. Při Vašem prvním přihlášení budete navíc dotázáni na potvrzení.
FacebookPřihlášení k hlavnímu účtu pomocí Facebook účtu probíhá úplně stejně jako v případě Google.
Obrázkový návod k 1. přihlášeníHlavní účet je Vámi vytvořený účet na www.jidelna.cz, jehož přihlašovacím jménem je Váš e-mail. Poskytuje několik nových možností:
Všechny druhy přihlášení jsou popsány v nápovědě Metody přihlášení.
Sdružení několika účtů strávníka pod jeden hlavní účet Vám dává možnost objednávat několika strávníkům ze stejné jídelny zároveň.
Příklad:Jsem rodič dvou (či více - max. 6) dětí, které chodí do stejné školy. Vytvořím si tedy hlavní účet, do kterého připojím účty svých dětí. Při přechodu na jídelní lístek uvidím ve sloupečcích, co mají jednotlivé děti přihlášeno, a mohu jejich objednávky měnit.
Nový hlavní účet je možné vytvořit následujícím způsobem:
Připojením několika účtů strávníka k hlavnímu účtu získáte možnost objednávat všem připojeným strávníkům zároveň.
Připojení účtu strávníka k hlavnímu účtu provedete následujícím způsobem:
Rozhodnete-li se smazat svůj Hlavní účet, můžete tak učinit ve Správě účtu v sekci Obecné nastavení. Po smazání účtu se již nebudete moci k účtu přihlásit, budou zrušena propojení s dílčími ID účty strávníků, ale veškerá jejich data a přihlašovací údaje zůstanou zachována.
Stejně tak zůstanou zachována případná propojení na jiné Hlavní účty.
Hlavní účet, který nemá žádné připojené strávníky, bude automaticky smazán, pokud od posledního přihlášení uplynou dva roky.
Ke ztrátě přístupu k hlavnímu účtu mohlo dojít několika způsoby:
Řešení všech zmíněných případů je stejné. Nechte si vygenerovat nové heslo k přihlášení ke svému hlavnímu účtu. To můžete udělat zde. Při prvním přihlášení pomocí nového hesla budete vyzváni k jeho změně. Ve správě účtu pak můžete měnit ostatní metody přihlášení. Můžete například zrušit přihlášení přes Google a vytvořit ho znovu pro přihlášení pomocí jiného Google účtu.
Vygenerování zapomenutého hesla k účtu strávníka je možné zde. Pro vygenerování budete potřebovat uživatelské jméno strávníka (6 až 10 číslic přidělených vaší jídelnou) a e-mail, který máte zadaný v systému vaší jídelny.
Obrázkový návod k resetu heslaK ohodnocení jídel dochází pomocí smajlíků nacházejících se pod stavem objednávky. Hodnocení je zobrazeno jen pro strávníky dané jídelny. Hodnocení je povoleno za následujících podmínek:
Smajlík pod číslem chodu v minulosti odpovídá průměrnému hodnocení daného jídla. V budoucnosti jde o průměr hodnocení součástí jídla založených na předchozích hodnocení těchto součástí - zobrazuje se pouze, pokud jsou ohodnoceny všechny chody až na jeden.
Pro podrobnější informace ohledně hodnocení daného jídla přejeďte přes smajlíka průměrného hodnocení.
V případě, že jídelna změní svůj jídelní lístek v minulosti, může dojít ke ztrátě všech hodnocení změněného jídla.
Duplikované chody systém bere jako jednu položku. Pokud máte například Nápoj="Voda" Čaj="Voda", změnu jedné z těchto položek bereme pouze přidání nové. Když zjišťujeme, zda se neopakují některé názvy jídel, ignorujeme diakritiku a velká a malá písmena. Jakýkoliv znak, který není písmenem, vnímáme jako mezeru. U které části jídla (polévka/hlavní chod) se text nachází ignorujeme.
Připraveno programem "Jídelna" verze 22.23.01.
Veškeré publikované lístky a další informace jsou vlastnictvím příslušné jídelny nebo svých tvůrců.