Obnova hesla
Ztráta přístupu k hlavnímu účtu
Ke ztrátě přístupu k hlavnímu účtu mohlo dojít několika způsoby:
- Zapomněl jsem heslo k hlavnímu účtu
- Ztratil jsem přístup k službě, kterou používám jako metodu přihlášení k hlavnímu účtu (Google, Facebook, ...). K hlavnímu účtu jsem se nikdy nepřihlašoval heslem.
- Ve správě hlavního účtu jsem zrušil všechny metody přihlášení k hlavnímu účtu. K hlavnímu účtu jsem se navíc nikdy nepřihlašoval heslem.
Řešení všech zmíněných případů je stejné. Nechte si vygenerovat nové heslo k přihlášení ke svému hlavnímu účtu. To můžete udělat zde. Při prvním přihlášení pomocí nového hesla budete vyzváni k jeho změně. Ve správě účtu pak můžete měnit ostatní metody přihlášení. Můžete například zrušit přihlášení přes Google a vytvořit ho znovu pro přihlášení pomocí jiného Google účtu.
Zapomenuté heslo k účtu strávníka
Vygenerování zapomenutého hesla k účtu strávníka je možné zde. Pro vygenerování budete potřebovat uživatelské jméno strávníka (6 až 10 číslic přidělených vaší jídelnou) a e-mail, který máte zadaný v systému vaší jídelny.
Obrázkový návod k resetu hesla