PROVOZNÍ ŘÁD ŠKOLNÍ JÍDELNY ZÁKLADNÍ ŠKOLY 1. Do školní jídelny základní školy (dále jen ŠJ) mají povolen vstup jen přihlášení strávníci (žáci základní školy a zaměstnanci základní školy nebo cizí strávníci). Ostatním osobám není z hygienických důvodů vstup do školní jídelny povolen. Vstup do školní jídelny pro přihlášené strávníky je podmíněn provedením dezinfekce rukou u stojanů, které jsou umístěny před vstupem do školní jídelny. 2. Strava v ŠJ je připravována ve smyslu vyhlášky MŠMT ČR č.107/2005 Sb. o školním stravování ve znění platné vyhlášky, a dle systému kritických bodů (HACCP). 3. V souladu s nařízením EP č. 1169/2011 jsou alergeny uváděny na jídelních lístcích u jednotlivých jídel, seznam všech alergenů v potravinách je k nahlédnutí u vedoucího ŠJ. 4. Nezletilého žáka přihlašuje k odběru obědů podpisem přihlášky jeho zákonný zástupce na celé období docházky žáka do základní školy. Po odevzdání přihlášky je nutné zakpoupit čip za 25kč nebo zažádat o ISIC kartu pro objednávání, odhlašování a registraci odběru obědů. Tento čip se stává majetkem žáka, při ukončení školní docházky se nevrací. 5. Při ztrátě či poškození je žák povinen zakoupit si čip nový na své náklady v ceně uvedené v bodě 4. 6. V případě, že žák čip při odběru stravy nemůže výjimečně použít, vyzvedne si u vedoucí ŠJ náhradní doklad a po jeho odevzdání u výdeje obdrží oběd v plném rozsahu a dle objednávky. 7. Výdej obědů pro žáky přítomné na vyučování je v pracovní dny od 11,30 hod. do 14,00 hod. 8. Vydat oběd v případě nepřítomnosti žáka na vyučování je možné pouze první den absence ,do přinesených nádob/ jídlonosičů. Doba výdeje je stanovena od 11:20 do 11:30 hodin ve školní jídelně. 9. Odhlásit obědy nejdéle do 8,00 hodin pracovního dne, kdy má být oběd vydán, může buď žák sám na terminálu, nebo jeho zákonný zástupce, a to: a) dálkovým přístupem – přístupové údaje obdrží strávník po odevzdání závazné přihlášky, b) písemně, pokud se jedná o odhlášení definitivní, c) telefonicky 605 796 758, e-mailem (milan.benes@zsmeteo.cz), pokud se jedná o odhlášení krátkodobé s tím, že oznámí, od kdy a do kdy žáka odhlašuje. Poznámka: Automaticky budou na konci školního roku k poslednímu dni školního vyučování odhlášeni pouze žáci, kteří v daném školním roce končí povinnou školní docházku v 9. třídě. V ostatních případech (přestup na jinou ZŠ, víceleté gymnázium apod.) zákonní zástupci musí vždy žáka odhlásit v souladu s bodem 9b. 10. Každý řádně přihlášený strávník má automaticky navoleno jídlo č. 1. Má právo objednat si z nabídky dvou druhů hlavních jídel a to tři pracovní dny předem. V případě, že si žák neobjedná nebo neobjedná včas (viz předešlá věta), bude mu strava vydávána v základní řadě (volba 1). Pokud po uplynutí lhůty k objednání dojde k chybnému navolení oběda a následnému odhlášení, bude žákovi vydána strava v základní řadě (volba 1). Poznámka: V případě neočekávaných provozních problémů je vedoucí ŠJ po schválení ředitelem školy oprávněn po dobu nezbytně nutnou zajistit stravování pouze jedním hlavním jídlem (bez zřetele k objednání). 11. Cena oběda se v souladu s výše uvedenou vyhláškou stanovuje pro věkové skupiny 7-10 let, 11-14 let a nad 15 let. Rozhodující pro zařazení strávníka do věkové skupiny je školní rok (tj. od 1.9. do 31.8. běžného školního roku), ve kterém strávník příslušného věku dosáhne. Cenu oběda pro dané období stanovuje vedoucí ŠJ po schválení ředitelem školy. Od 2. 9. 2024 je cena stanovena takto: 7 - 10 let – 40,- Kč, 11 - 14 let – 43,- Kč, nad 15 let – 45,- Kč (měsíční úplata trvalého příkazu pro 22 obědů činí: 7 - 10 let – 880,- Kč, 11 - 14 let – 946,- Kč, nad 15 let – 990,- Kč). 12. Platba probíhá měsíčně, na několik měsícu, celý školní rok a) bezhotovostně z účtu plátce na základě zřízení souhlasu s inkasem, b) trvalým příkazem vždy k 25. dni předcházejícího měsíce, c) složenkou, 13. Přeplatky za neodebrané obědy řádně odhlášené (viz bod 9) budou vráceny: a) měsíčně formou odečtu příslušné částky ze stravného na další měsíc, b) na závěr školního roku při ukončení školní docházky, bude přeplatek vrácen na účet uvedený na přihlášce, v kartě strávníka. 14. Tento provozní řád nabývá platnosti dne 2. 9. 2024, je vyvěšen u hlavního vchodu školy a před ŠJ a všichni účastníci stravování s ním byli seznámeni při podání přihlášky ke stravování. Veškeré provozní řády vydané před datem vydání tohoto provozního řádu pozbývají platnost. 15. Případné aktualizace provozního řádu ŠJ budou zveřejněny v ŠJ a na stránkách ZŠ (www.zsmeteo.cz). V Praze dne 2.9.2024 PhDr. Alexandros Charalambidis, ředitel školy Milan Beneš, vedoucí školní jídelny ZŠ

Připraveno programem "Jídelna" verze 25.06.02.

Veškeré publikované informace jsou vlastnictvím příslušné jídelny nebo svých tvůrců. Tato aplikace je pouze zobrazuje a tvůrce a provozovatel aplikace do nich nemá možnost zasahovat.

Zásady ochrany osobních údajů